Uw kind wordt vier jaar oud en gaat starten op De Westhoek:
  • 4 schoolweken voordat uw kind 4 jaar wordt, ontvangt u een kaart per post waarop vermeld staat in welke groep uw kind is ingedeeld. We vragen u telefonisch contact met de toekomstige leerkracht op te nemen op schooldagen tussen 14.30 uur en 16.30 uur om afspraken in te plannen voor de 2 dagdelen dat uw kind mag komen proefdraaien/oefenen in de groep. U kunt ons bereiken o het volgende nummer: 0162-454352
  • Uw kind start op de basisschool in groep 1-2 de dag na de 4e verjaardag, om ieder gelijk hierin te behandelen houden we deze afspraak strikt aan.
  • In principe worden broertjes/zusjes niet bij dezelfde leerkracht ingedeeld waar eventuele oudere kinderen van uw gezin hebben gezeten, op deze manier kunnen we een gelijkmatigere indeling maken.
  • Plaatsing van tweelingen gebeurt in overleg met de intern begeleider van de onderbouw.
  • Het kan zo zijn dat groepen 1-2 aan het einde van een schooljaar heringedeeld moeten worden om meer gelijke groepen te vormen, wanneer dit van toepassing zal zijn wordt u hierover tijdig geïnformeerd.